taliciaem Offline

27 Single Female from Hamilton       91
21 and bi (or pan - but my preference is deff the ladies - gotta be honest). xD

Don't message me if you are simply lookin to cyber or to ask me for nudes because it's not gunna happen and I'll just end up blocking you.

I'M NOT LOOKING FOR MEN, SORRI. LOOKING FOR THE LADIES!

slh65111
slh65111: Hi, like discreet NSA sex. feel free to e-mail me. I live in Hamilton, all alone in my House. MBA Professional here. Thanks. Hubert slh65111@gmail.com.
1 month ago Report Link
0
zoot881151496
zoot881151496: hi from up north
10 months ago Report Link
0
torontomale2009
torontomale2009: I'ove to see u
3 years ago Report Link
0
guilherme_098
guilherme_098: YOUR FRIEND CARO_SWEET04 IS A FAKE!!!

en.wikipedia.org/wiki/Anahí

https://www.google.com.br/search?hl=pt-PT&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1073&bih=710&q=ANAHI&oq=ANAHI&gs_l=img.3..0l10.858.2248.0.2629.5.5.0.0.0.0.214.880.0j4j1.5.0...0.0...1ac.1.14.img.UqLKaMMu1sQ#hl=pt-PT&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=ANAHI+POP+SINGER&oq=ANAHI+POP+SINGER&gs_l=img.3...103.4266.0.4591.10.10.0.0.0.0.290.1145.0j2j3.5.0...0.0...1c.1.14.img.sQBIk14p4o8&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.dmQ&fp=a8ee5147f33bf251&biw=1073&bih=710
5 years ago Report Link
0
taliciaem
taliciaem: I think I found her. The one for me. She is amazing! <3
5 years ago Report Link
2
Red91
Red91: congrats
5 years ago Report
0
breezy1993
breezy1993: Aww
5 years ago Report
0
Synndi
Synndi: Thats awesome hun
5 years ago Report
0
View all 9 posts
katiekisses42
katiekisses42: well dont you look lovely
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to katiekisses42: xD thnx
5 years ago Report
0
gbogxy2000
gbogxy2000: hi cute
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: Took advantage of the time alone to babble some more. George (kitty) is chillin out with me. Stopped abruptly because my Mom came in the door ...funny she came without my sister because she wasn't where she said she'd be. She's going to have to go back out and get her again surely. xD Oi. Ew .. I look like a lard-ass the way I am sitting so please ignore that. haha. I really hope I don't look that pudgy irl. xD
5 years ago Report Link
2
View all 4 posts
taliciaem
taliciaem in reply to NeonCookies: thnx hun
5 years ago Report
0
namelesssoul5
namelesssoul5: real xcute
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: lol thnx
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: From the shoot I did with my sister ages ago. Need to get things off my computer. Deleted all the others, but this one is a'ight.
5 years ago Report Link
2
NeonCookies 5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to NeonCookies:
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: Progress photo for this month. Ew. Not a helluva difference since I missed a whole week. But meh. Wasn’t expect much change n e way. http://instagram.com/p/U6jjoYgmqK/
5 years ago Report Link
0
taliciaem
taliciaem: Getting sick of seeing all these couples around. xD I really need a gf. haha
5 years ago Report Link
2
breezy1993
breezy1993: Your beautiful who wouldn't wanna date you
5 years ago Report
2
taliciaem
taliciaem: aw thanks darlin ... apparently there's a lotta girls who wouldn't. xD
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: Did some sugaring (waxing) under my arms today. Broke a couple blood vessels. Even prettier in person. Haha. XD
5 years ago Report Link
0
taliciaem
taliciaem: Dec. 26th 2012 update. still got a ways to go, but getting better ...i think
5 years ago Report Link
1
View all 6 posts
(Post deleted by taliciaem 5 years ago)
(Post deleted by taliciaem 5 years ago)
(Post deleted by taliciaem 5 years ago)
taliciaem
taliciaem: Ugh. I feel horrible. To makem atters worse, I've started coughing. Hoo-ray. #cold #bedearly #nightguyz
5 years ago Report Link
0
View all 6 posts
taliciaem
taliciaem in reply to NeonCookies: still dealin with a cold. ugh.
5 years ago Report
0
NeonCookies 5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to NeonCookies: thanks darlin.
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: Why the fuck is it so hard to find a nice girl around here!?
5 years ago Report Link
0
taliciaem
taliciaem: Ugh. when x's contact u. not fun.
5 years ago Report Link
2
taliciaem
taliciaem: Ugh! Sick. Not fun.
5 years ago Report Link
0
taliciaem
taliciaem: Happy holidays.
5 years ago Report Link
2
NeonCookies
NeonCookies: Happy holidays!
5 years ago Report
0
caro_sweet04
caro_sweet04: Same to u
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: thanks guys. hope urs went better than for me.
5 years ago Report
0
taliciaem started a new conversation: Any Bi/Lez Ladies from Hamilton, ON, Canada? in WOMAN ONLY 5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: http://www.wattpad.com/story/3056154-vampiric-interdiction Writing a new dark, fantasy novel, called 'Vampiric Interdiction'. Do you think you could give the Prologue a read for me and comment your thoughts? I'd really appreciate it.
5 years ago Report Link
1
taliciaem
taliciaem: if you guys who read it could review over there that'd be great!! may have to register real quick, but I'd really appreciate it (and there's a ton of great books on there to read also. ) http://tinyurl.com/wattpadsignup (click sign up at the top. )
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: in the tub now so i took a pic. kinda been takin to taking pix of my bewbs a lot lately. haha. well better now becuz when they're at my knees aint no one seein 'em. xD http://i48.tinypic.com/2vv57iv.jpg
6 years ago Report Link
2
View all 5 posts
(Post deleted by taliciaem 6 years ago)
(Post deleted by staff 5 years ago)
taliciaem
taliciaem: lol maybe. what can i say, i likes the ladies more. don't really talk to or have many guys on my friends list.
5 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem changed her profile picture: 6 years ago Report
4
View all 4 posts
taliciaem
taliciaem: thank u darlin
6 years ago Report
1
caro_sweet04
caro_sweet04: urwelcome
6 years ago Report
1
taliciaem 6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: shud i stop postin my noody pix here?
6 years ago Report Link
1
View all 12 posts
Synndi
Synndi in reply to PurrPanther: I agree, you are near perfect. You look fantastic hun
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to PurrPanther: lil odd, but flattering indeed. xD
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to Synndi: thank u baby
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: meant to post somethin for Topless Tuesday yesterday but forgot ..soo.. just got out of the shower so this'll have to do. http://i49.tinypic.com/15ohy05.jpg
6 years ago Report Link
2
View all 9 posts
angelcheung1981
angelcheung1981: really nice
6 years ago Report
1
taliciaem
taliciaem: xD thnx guys
6 years ago Report
0
(Post deleted by taliciaem 6 years ago)
PurrPanther
PurrPanther: Hi sexy stranger
6 years ago Report Link
1
taliciaem
taliciaem: helllooo gorgeouss.
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem: ugh i'm so gross when i cry
6 years ago Report Link
1
View all 6 posts
Czar Bree
Czar Bree: for some reason I feel weird watching guys do stuff but I think that is only because I feel like I shouldn't be watching because they don't like girls, if that makes any sense
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to aliciaaxo: thts sweet of u to say alicia.
6 years ago Report
0
taliciaem
taliciaem in reply to Czar Bree: not sure i get what u mean, but okay. lol.
6 years ago Report
0
More