RoRo6890 Offline

38 Single Female from Lumberton       204
         

RoRo6890
RoRo6890 changed her profile picture: 1 year ago Report
2
carson
carson: HI RORO689
8 years ago Report Link
0
RoRo6890
RoRo6890: Hi..
8 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Home sweet home..there no place like it..but sometimes I just wanna run away!!
9 years ago Report Link
1
RoRo6890
RoRo6890: Reno, Nevada..in a hotel for a few days
10 years ago Report Link
3
RoRo6890
RoRo6890: Texas..but no home time..sad face..next stop Georgia..as soon as the load crosses the border..
10 years ago Report Link
1
RoRo6890
RoRo6890: In slc Utah..headed to new Columbia, PA tomorrow..than hoping for Texas by Friday!!
10 years ago Report Link
1
RoRo6890 got the Birthday badge 10 years ago Report
3
View all 14 posts
positivelaughter101
positivelaughter101: Sorry I'm late...lol
10 years ago Report
1
notaproblum
notaproblum: happy RORO ms. BIRTHDAY!!! <---------see what i did there? i put RORO where birthday...urrrrrrmmmmm....it was funnier in muh head hope you enjoyed it!!!
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Lol NOTA..you so silly..
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Chicago to Denver..my next trip! Leave out in the morning..deliver Wednesday..yay
10 years ago Report Link
2
RoRo6890
RoRo6890: To those who took the time to tell me happy birthday..thank you..
10 years ago Report Link
2
just12
just12: your welcome
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: So I'm thinking about moving to either Joplin Missouri or the Missouri side of Oklahoma this summer..
10 years ago Report Link
0
just12
just12: hmmmmm
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Hmm..?
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Cali tonight...than headed to Georgia
10 years ago Report Link
2
just12
just12: Hey, hope your trip went well and your happy with your new go!
10 years ago Report Link
0
RoRo6890
RoRo6890: It did..I'm back in Utah..about to be headed to Pennsylvania..
10 years ago Report
1
RoRo6890
RoRo6890: In Idaho...right now at the pick up...yay
10 years ago Report Link
1
just12
just12: pick up lil dreamer and bring her this way lol
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: I'm back to driving over the road..long haul..in Utah right now..gotta pick up in Idaho and dropping in Laredo....yay
10 years ago Report Link
2
just12
just12: laredo tex, where my old homie lives. Hey rooo
10 years ago Report
0
notaproblum
notaproblum: bring me some tators...ima make homemade tator tots..ty
10 years ago Report
0
just12
just12 in reply to just12: Steve Trombley. Hey dude, its been fuken years.
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: Should of called him ..whiskey
10 years ago Report Link
0
RoRo6890
RoRo6890: After the holidays...I'm going back on the rd...yay..back to trucking!!
10 years ago Report Link
1
Light_David
Light_David: Happy Holidays
10 years ago Report Link
0
RoRo6890
RoRo6890 added a new image to her album Posted Images 10 years ago Report
13
View all 15 posts
deagann
deagann: is it yeti's ? or bigfoot's ..them both are furry when ''unfurled'' is what I understand
10 years ago Report
0
just12
just12: i love this lol
10 years ago Report
0
robin_ny11
robin_ny11: interesting..lol
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: I'm so freaking tired of being the good friend who gets used!!! Wtf man!!
10 years ago Report Link
1
michele 22
michele 22: i told u to go home
10 years ago Report
0
miraclespirit1973
miraclespirit1973: roro hang in there girl. saying a prayer.
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: If I didn't have bad luck I wouldn't have any...got a tooth pulled..my gum split and exposed my jaw bone...ouch..
10 years ago Report Link
0
View all 7 posts
plumbersdope
plumbersdope: I told you too his dentist license was written in crayon
10 years ago Report
0
miraclespirit1973
miraclespirit1973: ouch! Hope your better soon!
10 years ago Report
0
notaproblum
notaproblum: if my dentist did that .. i would expose his jaw for good measure...thats just how i am.
10 years ago Report
1
RoRo6890
RoRo6890: Ok bed time for me...got a load out of here in the morning..I hope...
10 years ago Report Link
1
RoRo6890
RoRo6890: I'm leaving today!! got to go back on the rd...
10 years ago Report Link
2
notaproblum
notaproblum: have fun!!!
10 years ago Report
0
trybal1
trybal1: Be safe girly!!!!
10 years ago Report
0
RoRo6890
RoRo6890: There is nothing to do...where is everyone? I might as well go to sleep...lol
10 years ago Report Link
0
RoRo6890
RoRo6890 changed her profile picture: 10 years ago Report
0
View all 4 posts
donsai111
donsai111: nice look love it
11 years ago Report
0
tequilaman99
tequilaman99: nice pic roro
10 years ago Report
0
oldgoalie4116
oldgoalie4116: Love your look beautiful hair
8 years ago Report
0
More