nur cheff khalifah (qahira) Offline

29 Female from Kuantan       10
         
Saya suka senyum....

qahira
qahira changed her profile picture: 7 years ago Report
1
View all 9 posts
shahir_zamani
shahir_zamani: nah rockstar tuk kau
7 years ago Report
0
shahir_zamani 7 years ago Report
0
RocKs_StAr
RocKs_StAr: terima kasih papapun,,,,lain kali beradap yer sahabat,,,ingat kita ni mati hidup balik,,,
7 years ago Report
0
qahira
qahira: Org yg bercinta mesti banyak mengingati insan yg dicintainya, apabila hati mengingat, mulut akn byk menyebut, apabila lidah byk menyebut, hati akn mersa rindu, apabila rindu' pasti terasa ingin bertemu. Ya begitulah sifir cinta kepada
Rasulullah.......
7 years ago Report Link
3
View all 5 posts
qahira
qahira: meme pn
7 years ago Report
0
hulwan92
hulwan92: betol..betoll..betoll
7 years ago Report
0
reginaalate_too
reginaalate_too: oh aja deh..
7 years ago Report
0
qahira
qahira: selamat pagi..........
7 years ago Report Link
0
shahir_zamani
shahir_zamani: ni pandai ke buat terrine ni..
7 years ago Report
0
qahira
qahira: bosannya...........sunyi jew malam ni....
7 years ago Report Link
0
shahir_zamani
shahir_zamani: sunyi..meh saya temankan...dtg umah ek...
7 years ago Report
0
qahira
qahira changed her profile picture: 7 years ago Report
1
shahir_zamani
shahir_zamani: selamat pg chep...1 chef salad+1000 island 1st course...1 banana split 2nd coz...cpt sket yer
7 years ago Report
0
qahira got the Birthday badge 7 years ago Report
0
guardian aria
guardian aria: eppy bufdayy
7 years ago Report
0
qahira
qahira: tq
7 years ago Report
0
qahira
qahira: esk final exam. debornya lah. kekwn tlg doakn sy ye
7 years ago Report Link
0
guardian aria
guardian aria: jwb elok2 jgn gelabah
7 years ago Report
0
qahira
qahira: selamat tahun baru semua... moga tahun ni mendatangkan lbih byk kenangan manis uttgkbanda
7 years ago Report Link
0
qahira
qahira: laparnyaaaaa.........nk makan.......
7 years ago Report Link
0
mOchacino_ice
mOchacino_ice: g mkan nuh...kekg nop kuor mkan plop nga k.ru n k.nor
7 years ago Report
1
guardian aria
guardian aria: mkn kt kedai laa
7 years ago Report
0
qahira
qahira: saya ponteng kelas hari ini tapi saya x rasa bersalah pun....suka ada....hahaha
7 years ago Report Link
0
freakyhujan
freakyhujan: Tiru! eh? Bkn cuti sekolah ke?
7 years ago Report
0
qahira
qahira: memang tiri u pn....hahahaha kolej mna cuti...
7 years ago Report
0
mOchacino_ice 7 years ago Report
0
qahira
qahira: hari ni saya ada test utk masakan...tkut sgt....kna masak makanan barat.....
7 years ago Report Link
0
qahira
qahira: Buat TEMANKU.. tiada MANUSIA yang MAMPU melarikan diri dari mempunyai MASA LAMPAU yang GELAP.. tidak kira kita BAIK atau JAHAT pada awalnya.. sebagai manusia, kita MUDAH TERGODA untuk MELAKUKAN KESILAPAN walaupun kesilapan itu KECIL sahaja.. jangan disebabkan kesilapan itu, kita MELEBURKAN IMAN dari hati.. MEMBUANG PELUANG untuk PERBAIKI DIRI dan terus TENGGELAM dalam DOSA dan NODA.. dan jangan kerana MERASA kita MANUSIA BERDOSA, kita TIDAK LAYAK untuk MENJADI BAIK di MASA HADAPAN.. MEMBETULAKAN KESILAPAN adalah langkah pertama untuk kita MENCORAKKAN MASA DEPAN yang LEBIH BAIK..
:: Aku insan BERDOSA.. kerana itu, aku perlu BERUBAH..
8 years ago Report Link
2
amna amni 8 years ago Report
0
qahira
qahira changed her profile picture: 8 years ago Report
0
freakyhujan
freakyhujan: Cuteeeeeee
8 years ago Report
0
qahira
qahira added new images to her gallery Profile Pictures 8 years ago Report
1
nine_tailfox
8 years ago Report Link
0
qahira
qahira: ok
8 years ago Report
0
qahira
qahira: Kita TAK rasa kita CANTIK,
kita TAK rasa kita BAIK,
kita TAK rasa kita CERDIK,
TAPI..
~ Allah ciptakan kita cukup CANTIK,
Allah menyuruh kita jadi BAIK,
Allah beri kita akal untuk usaha jadi CERDIK.~
8 years ago Report Link
2
qahira
qahira: saya suka sgt kat baby sb tu gmbr profile sy baby skmo
8 years ago Report Link
1
qahira
qahira changed her profile picture: 8 years ago Report
0
qahira
qahira: Apa MAKSUDNYA jika kita berasa SEDIH TANPA SEBAB? ✿~ TEKANAN.. ✿~ MUNGKIN kita ada buat KESILAPAN pada orang lain TANPA SEDAR, biasanya IBUBAPA atau orang yang RAPAT..(INGAT BALIK) ✿~ MENANGIS kerana Allah.. ✿~ HATI masih LEMAH dalam MENGINGATI Allah.. ✿~ MUNGKIN Allah RINDUKAN kita, inilah masa untuk kita selalu DEKAT dan BERDOA kepadaNya.. p/s : Mungkin ada BETULNYA juga semua sebab-sebab itu..mungkin juga hati ini mula JAUH DAN LALAI dari Allah..Astaghfirullah..♥♥
8 years ago Report Link
1
qahira
qahira: Kamu tidak akan pernah memiliki seorang teman, jika kamu mengharapkan seseorang tanpa kesalahan,, kerana semua manusia itu baik kalau kamu dapat melihat kebaikannya dan menyenangkan kalau kamu dapat melihat keunikannya,, Tetapi semua manusia itu akan buruk dan membosankan kalau kamu tidak dapat melihat keduanya..
8 years ago Report Link
1
qahira
qahira: sedihnya hati ini ALLAH je yg tau. kenapa kenapa kenapa?????????? har ni hari yg plg sedih.
8 years ago Report Link
0
freakyhujan
freakyhujan: Sabar2.
8 years ago Report
0
dad0z_
dad0z_: oowh.. npe ngan qahira ni?
8 years ago Report
0
qahira
8 years ago Report Link
0
qahira
qahira: Jika ada orang berbicara mengenai kita di belakang, itu tanda bahwa kita sudah ada di DEPAN Saat orang bicara merendahkan diri kita, itu adalah tanda bahwa kita berada di tempat yang LEBIH TINGGI …dan saat orang berbicara dengan nada iri mengenai kita,itu adalah tanda bahwa kita jauh LEBIH BAIK dari mereka Bukankah saat orang berbicara buruk mengenai kita ,padahal kita tidak pernah mengusik kehidupan mereka itulah tanda bahwa kehidupan kita jauh LEBIH INDAH dengan RAHMATNYA di banding mereka yang cemburu itu? Semoga Allah Ta'ala slalu menjaga kita dari akhlak yang buruk. Tersenyumlah, mereka sedang memberi pahala buat dirimu. Amiin
8 years ago Report Link
1
reginaalate_too 8 years ago Report
0
qahira
qahira: Kalau tak tahu, baik diam . Kalau tak nak diam, baik tanya . Kalau tak nak tanya, jangan mengata belakang . Kalau nak mengata juga, pastikan amalan kebaikan banyak . Kerana amalan itu akan dihadiahkan kepada orang yang dikata . Manakala dosanya pula ditanggung oleh yang mengata ...❤
8 years ago Report Link
2
qahira
qahira: hari ni saya balik kampung lagi. tiap2 minggu saya blik kampung...bestnyaaaaaaaaaaaaaa
8 years ago Report Link
0
More