Brysonn Offline

31 In a relationship Male from Huntington Beach       5
         
Im Bryson, If ya wanna chat jus hmu..im a pretty open guy so jus ask anything.

Brysonn
Brysonn: Amazing photography
10 years ago Report Link
0
Brysonn
10 years ago Report Link
1
Brysonn
Brysonn added new images to his gallery Woah whaa??
6 New Pictures added to Woah whaa??
10 years ago Report
1
Brysonn
Brysonn changed his profile picture: 10 years ago Report
3
Brysonn
Brysonn changed his profile picture: 10 years ago Report
2
Brysonn
Brysonn changed his profile picture: 10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn added new images to his gallery It's meh 10 years ago Report
0
Luckycharms12
Luckycharms12: hey how are you?
10 years ago Report Link
0
View all 9 posts
Brysonn
Brysonn: haha nice. I do more hip hop..and stuff
10 years ago Report
0
Luckycharms12
Luckycharms12 in reply to Brysonn: thats awesome.. so you could definitely hold your own
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: haha yeah..
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: I got my dancin shoes on and im off to rehearsal(:
10 years ago Report Link
1
Brysonn
Brysonn: YouTube

She is sooooooooooooooo f*ckin SEXY!!!
10 years ago Report Link
0
Brysonn
Brysonn: "I'd do this for her"
•Give her your hoodie, if she's cold.
•Give her a big t-shirt of yours to sleep in.
•Leave her cute messages.
•Kiss her infront of all your friends.
•Tell her she looks beautiful.
•Look her in the eye when you talk to her.
•Let her mess with your hair.
•Just walk around with her.
•Forgive her mistakes.!!!!!!
•Hold her hand when you're around your friends AND in private.
•Let her fall asleep in your arms.
•Watch her favorite movie with her.
•Come up and grab her by the waist.

Cheating should not be forgivable!!

Remember This:
•Don't talk about other girls around her.! :\
•When she's sad, hold her.
•When you fall in love with her, tell her, dont lie about it.♥

Guys re post as "I'd do this for her"
Girls re post as "Perfect Boyfriend"
10 years ago Report Link
3
Skadoosh92
Skadoosh92: wow.
10 years ago Report
0
(Post deleted by Brysonn 10 years ago)
Brysonn
Brysonn changed his profile picture: 10 years ago Report
1
Leahhhh16
Leahhhh16: Love ya smile
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: Boreddddd :/ Hmu..
10 years ago Report Link
0
Brysonn
Brysonn: There are way to many fuckin creepers on here...
10 years ago Report Link
3
Brysonn
Brysonn: POST THIS IF YOU AREN'T SCARED TO SEE WHAT PEOPLE THINK OF YOU:
0 = ewwwwwwwwwwww!?
1 = Definetly not attractive.
2 = Decent
3 = Cute
4 = Fine as hell!
5 = I'd do you.
6 = Pretty damn sexy!
7 = Lovable, I LOVE YOU!!!
8 = I wanna make you my man/girl.
9 = Just a friend.
10 = Sexiest person I know!
11 = Fuckin amazin
12 = Ya, I've checked you out a few times.
13 = I wanna f--k u
14.= Let's get married
15.= I want to make babies with you
10 years ago Report Link
0
Skadoosh92
Skadoosh92: 2, 6, 12, 14, 15 hahah just being honest you know? ha xx
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: lmao
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn added new images to his gallery My twin 10 years ago Report
1
lkmizell
lkmizell: NICE
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: Bored as hell!
10 years ago Report Link
0
Brysonn
Brysonn: I don't just want you I desperately need you...
10 years ago Report Link
0
BrownEyezzzz
BrownEyezzzz: You need me?
10 years ago Report
0
AddyBunnyxo
AddyBunnyxo: heey thank chu 4 accaptin meh
im sarah btw(:
10 years ago Report Link
0
Brysonn
Brysonn: Np.
Nice to meet u(: Im Bryson.
10 years ago Report
0
AddyBunnyxo
AddyBunnyxo: thnx nice 2 meet yew 2 bryson\btw nice name(:
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: Thanks
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn:
We're too young
this is never gonna work,
that's what they say,
you're gonna get hurt.
But I know somethin they don't.

I hear your heart, beating right in time.
Right from the start, knew i had to make you mine.
And now I'll never let you go.
Don't they know that love won't lie?

Don't listen to the world, they say we're never gonna make it.
Don't listen to your friends, they would've never let us start.
And don't listen to the voices in your head, listen to your heart.
10 years ago Report Link
1
lkmizell
lkmizell: ur so cute
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: haha thank you(:
10 years ago Report
0
Brysonn
Brysonn: I hate when ur talkin to a girl and she sounds perfect then all the sudden she ruins it by saying she is bisexual...the whole conversation jus ends up awkward.
10 years ago Report Link
3