Whats your favorite movie quote?

lois_lane
lois_lane: Whats your favorite line or quote and tell me which movie its from...Whether it be funny or stupid!!

I'm f#~^*z# kidding with you; you f~*&#xz shoot the guy? Jimmy conway *Goodfellas*

Lois Einhorn: "I can make your life a living hell." Ace Ventura: "I'm not ready for a relationship right now Lois." -- Ace Ventura: Pet Detective
9 years ago Report
7
CYCLONE_FAN
9 years ago Report
3
lois_lane
lois_lane: "I do have a test today, that wasn't bullsh*t. It's on European Socialism. I mean, really, what's the point? I'm not European. I don't plan on being European. So, who gives a crap if they're Socialists? They could be fascist anarchists, it still wouldn't change the fact that I don't own a car." -- *Ferris*,Ferris Bueller's Day Off
9 years ago Report
3
CYCLONE_FAN
CYCLONE_FAN: Lol i like the part where they kiss and the principal says
oh so they r that kinda family
9 years ago Report
1
lois_lane
lois_lane: This is one of the best ones!! I would rather you write it but this one had to be seen you know!!!

9 years ago Report
5
lois_lane
lois_lane: "Private Pyle I'm gonna give you three seconds; exactly three-f%#@x%#-seconds to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull-f^&* you! ONE! TWO! THREE!!....*Sergeant Hartman*...Fullmetal jacket...
9 years ago Report
3
NIKURA
NIKURA: "You probably heard we ain’t in the prisoner-takin’ business; we in the killin’ Nazi business. And cousin, Business is a-boomin’."

Inglourious Basterds (intended mispelling).
9 years ago Report
3
lois_lane
lois_lane: Good one Nik!!
9 years ago Report
0
NIKURA
NIKURA: Be it a rock or a grain of sand, in water they both sink alike."

OldBoy.
9 years ago Report
0
Italian stalion
Italian stalion: " ur about to cross a line....well dont draw one then"

new moon
9 years ago Report
2
lois_lane
lois_lane: "Dust...Wind....Dude..* Ted* Bill&Teds Excellent Adventure!!
9 years ago Report
1
StuckInTheSixties
StuckInTheSixties: "Badges? We ain't got no badges. We don't need no badges! I don't have to show you any stinkin' badges!"

9 years ago Report
1
NIKURA
NIKURA: [lying down in the middle of the road]
"What happens if a car comes?"
"We die"

The Notebook.
9 years ago Report
2
NIKURA
NIKURA: lois. epic win for bill and ted quotes!!
9 years ago Report
0
lois_lane
lois_lane: Sweet...!!I love all the quotes so far!!!
9 years ago Report
0
snowy_G
snowy_G: Twilight:

"you don't know how long I've waited for you"

"you're like a drug to me. my own personal brand of heroine"

omg I only wish
9 years ago Report
0
NIKURA
NIKURA: "English? Do you speak it?"

Pulp Fiction,... i think.
9 years ago Report
0
azer786
azer786: Show Me The Money ! ! !↲↲↲↲Jerry Maguire
9 years ago Report
3
azer786
azer786: Nothing to see here. Post deleted by user.
9 years ago Report
0
lois_lane
lois_lane: I think you forgot a word or 2 there Nik hahaha!!!Good one.. OMG you are all saps with your Twilight and New moon hahaha!!!

"I only came here to do two things, kick some ass and drink some beer.
Looks like we're almost outta beer" *Clint* Dazed and Confused!!
9 years ago Report
0
♠_Krash_♠
♠_Krash_♠: Dodge this!

9 years ago Report
0
azer786
azer786: the greatest trick da devil ever pulled was to convince the world he doesnt exist !↲↲↲↲The Usual Suspects
9 years ago Report
4
NIKURA
NIKURA: In an uncertain world, its reassuring to know that SOME things never change... (STILL CRAZY).
9 years ago Report
0
♠_Krash_♠
♠_Krash_♠: *Laugh it up fuzzball*

Han solo to chewbacca

*Fear leads to anger,anger leads to hate,hate leads to Suffering*

Yoda to luke

Star wars
9 years ago Report
1
azer786
azer786: They may take our lives↲But they can never take our ......FREEDOM ! ! !↲↲↲↲Braveheart
9 years ago Report
2
azer786
azer786: They may take our lives↲But they can never take our ......FREEDOM ! ! !↲↲↲↲Braveheart
9 years ago Report
0
Page: 12345678910 ... Last