the king of rap (Page 2)

simplyamazin
simplyamazin: yo its inconcievable how you cats raps is so feeble yet u still front like its reaaaalll/
injectin flows like a neeedle that wrenches out yo soul/ im take your whack raps and eat'em whole/
that foil is the closest thing u got to gold/ shit couldnt come close to sold/
how u ever got so bold shouldnt be untold/ cus yall schemes is old weak cards man ur ass should fold/ ya you good as tolllld-mane/
try n put these raps in ya lungs like coooccaine/
n that bitin shit will blast every one of ur braaiiiin-cells/
step into my mind where the insaaannne dwell/
where inhummane acts is hella normal/
and the raps is hella scornfulll/
yall stick to yall corrrny-full'a crap bullshit rap/
cus it aint hard to see where the culprits at/
10 years ago Report
0
Mr.Roboto
Mr.Roboto: Oh, shiit! Roboto on the scene... Backing up my hommie caesar 'cause he went to sleep , 'sup the_count my ghetto friend, I've heard you're a jerk? here my man, you should go to sleep, before Mr.Roboto start the shiit DOMO ARIGATO BABY PLEASE.
10 years ago Report
0
thecount
thecount: Where the fck you get the nerve to enter?
I'mma slap you with a force of a God upon a sinner.

Insane? I agree your raps are wrapped up like straight jackets
The only people dancin to your tunes are crooked fagg0ts

This is a gladiators arena.. you can't pull out your little nin-a
We got some nuclear holocaust raps that wipe out gats and we the proof like facts

Your wack flow ain't got no water to grow
Shriveled and beaten, like a victim on death row

You should just throw in the towel
Babble babble, that's all i hear, i've got you in my sights like a helpless deer. Your end is near, so leave the arena before i flame you like a tap dancin' queeer.
10 years ago Report
0
Mr.Roboto
Mr.Roboto: Oh my God! you're the trailor park king? Pardon manners you fuucking qzx$z

yo, biitch, you should go to sleep, before you get slapped with a fish.

Hey the_c*~x, I mean the_count, I think I banged your ex named jenna, so don't come tellin' this an arena.

As I said, you should take a rest, before Mr.Roboto give you another verse.
10 years ago Report
0
simplyamazin
simplyamazin: faggots dancin arenas??? sounds like ud rather be on tour with a bunch of f%xw^w ballerinas/ f@%@ ninnnaaas vicious raps slice ya wrists quick we got a blleeeddaaa/ raps clap you like like heaaattaa/ its no brain'er you turned to a non breather/ oh shit FLAMED'ya tamed ya like you woulda fell off the stage/ so b~%@$ you betta behave cus when you reggaiin-ya consiousness/ ima keep stompin this--up in ya thick whitted dhome/
you aint sick wit it go HOME/ the only reason ur mind aint blowwwn is cus
you cant comprehend the flloww/ nevermind ya mind ya talent's too slowww/
you dont think my shit grows??/well you about as in the the knowww /
as helen keler in a f&#%~w hip hop storrrrwee
10 years ago Report
0
simplyamazin
simplyamazin: TEXT BATTLIN BBOYS SON DONT F AROUND

HAHAHAHAHAHAHAH
10 years ago Report
0
Mr.Roboto
Mr.Roboto: Haha, this is quite hilarious I must say. (Even when I don't like rap lmao)
10 years ago Report
0
simplyamazin
simplyamazin: YO EFFFFFF THIS TEXT SPIT// MY RAPS SO HOT YOU KNOW YOU CANT TOUCH THISSSS/

10 years ago Report
0
babe_xxx
babe_xxx: Ok stop this bullshiit right here
What the hell am I reading?
Did your guys's auntie fuuck her dad?
because your lyrics are products of imbreeding

you diickheads think your tough
trying to lay down lyrical crap
I'd jam solja boi instead of you
not one of you can rap

first lets start of with ceaser
you think your somthing mythical?
your lines come outta unicorn a$$es
and your comebacks are more than typical

Now when looking at the count
we can tell he has a dirty mouth
Level 0 and he sucks big cockk
his "rhymes" is what he spits out

simplyamazin, overcompensatin
fold, told, hold
I got a new one for you
your shiit is getting old

I leveled your shiit
I stacked your shelves
take two steps back
and go fuckk yourselves
10 years ago Report
0
simplyamazin
simplyamazin: ya babe you got hit wit a bit of luck/ you picked out that one weak bar but the rest was sick as f*%w!/ listen you fugly sort of asian shmuck/ or whatever you are spose to be.. YUCK/ no wonder ur a virgin i wouldnt even let you SUCK--my ballllz/ even if i was just runnin for hours/ u wanna diss this lyrical prowessss/ just bow to this princess/ cus you look as stupid on ur rantss/ as u did standin alone on the wall of your school dances!
10 years ago Report
0
Mr.Roboto
Mr.Roboto: I just wonder where the_count go
I just wonder where he's lurking at
Oh my god is he out of words?!!
He got owned kinda hardcore...

Anyway haters I'm out of here, but remember I'll be lurking.

With all this I say take care and peace, domo arigato my biitchs.
10 years ago Report
0
babe_xxx
babe_xxx: ok listen eminem...
I only tell the truth
I'm just saying, and I know it hurts
but quasimoto wouldnt even go down on you

lets talk about your talent
you know you act a fool
when I shiiit more personality
and leave trifecta stools

Dont be dissin me
your the one with out a date
being you aint easy
cuz you turn homos straight

thank you, now come again
dont forget your slurpee
you just got rammed in the ass
hopefully you get lyrical herpes
10 years ago Report
0
thecount
thecount: Let me address this female rapper
She calls her self babe, but what desperado would tap her

It's evident to see who's the weaker of the sexx
Go crash and burn like the dow jones index

You ain't got an iota of talent
Why don't you just shut ya mouf and can-it!

This is a real man's domain
You're just a prissy b!tch takin' pictures in vain

I'm a dirty mouf damn right,
But you eat more wood than a fckin termite

So the next time you think of rappin' a verse
Just giggle like a little girl and go buy another purse.
10 years ago Report
0
BlackCaesar
BlackCaesar: I don't know about you, but I'm having a good time.

...Now for a second lets all do the bump.


10 years ago Report
0
BlackCaesar
BlackCaesar: Incoming b-a-b to the fifth letter
You might have thought you you were good but I'm so much better
Here arrives a new challenger?
Nah more like another lamb to the slaughter
On some "Anything you can do, I can do better tip"
The only gun you should be getting Annie is to shoot yourself with
Because you're steppin to a monster
Fierce and unadultered
Might wanna think twice when you try to come back with a counter
My punchlines knock you down to the mat
Now your down for the count
Somebody call Chris Tucker
YOU JUST GOT KNOCKED THE F*CK OUT
10 years ago Report
0
babe_xxx
babe_xxx: hes more than just a salad
and I admit hes got some skills
but your head is swelled to big
and youve taken too many ego pills

I know I have no flow
and I know my ryhmes are wack
but this was fun, and now I'm done
and I won't be comming back

you can say "oh...shes scared"
Shes finally backing down
hey, whatever helps you sleep
Cuz in the end, I will bear the crown
10 years ago Report
0
thecount
thecount: Ha Ha - The only crown you bare
Is that Princess Jasmine Tiara you wear

Go back to kiddy camp
Cause you can't fck with a vamp

You can't proclaim authortiy
You should just take a knee - beg and plea - cry for mercy...
Cause baby you just got executed and put out your misery.
10 years ago Report
0
Plum
Plum: Okay kids, it's time for me to intervene
You make fools of yourselves with this messy-ass scene
We got Simply and Robot fumbling and flailing
Babe drops in, turns back, announces she's bailing
Lather, rinse, repeat with the trying and failing
BlackCaesar and Count slayin' posers 1, 2, 3, and 4
You f%@z with these rhyme connoisseurs- they'll shake you to the core
We leave you grasping and clawing, send you wounded out the door
Just look at these clowns talking bout stealing crowns
Is your ego still sore from that verbal smackdown?
Take a break kids, gotta let that pride heal
Regenerate, revamp, come back and battle for real
10 years ago Report
0
thecount
thecount: Above enters the purple skinned fruit
Bringing in more violence than hamas in beirut

Launching verbal rockets that smack you like a helpless semite // Despite
Your weak attempt, you look up in contempt, limbs severed your voice lost and never heard - you ain't fly not even if you were a bird - the only truth heard is the word that i've splurged upon this page .

But Plum, even you can't step to the hindu heat, because the written word that i speak, even causes you to look meek - this beak and claw attack - makes your talk look like vulva lip flap

You best sit back and take the verbal pounding, cause i'm rounding 3rd, coming home, and your capacity ain't even a 5th of my dome.
10 years ago Report
0
Plum
Plum: Oh shit Count, zip that fly up- Your narcissism's showing
Your delusions of grandeur are out full-force, free-flowing
I liked that bit about the Hindu heat
But your punch needs some work, man, I'll help you to your feet
You gotta make it look easy like Minute Rice
A verse full of cheesy awkward lines just won't suffice
You study all day, but you still can't get wise
Ditch the books, use your "dome" where it counts- between my thighs
10 years ago Report
0
simplyamazin
simplyamazin: yo shes righht count u awkward / like a right handed southpaw boxer/
you dnot wanna be rumblin ya raps is fumblin mumblin like marbles in ya mouth while ya spit/
check me all up in ya bitchhh she garggle my jwz# never spit/
then she back home givin u a kiss wit my dick still on her lips/
damn im im the shiiiit/ i said damn im great!/
you cant f%*z with this magistrate/ lookin bad wit a mandate/
to diminish n finish ya fanbase/ you just lambs in the race to the slauuughter/ face the maraaauder/
n embrace the disaster/ oh you think u a master??!! man im legendary/
i dont even waste my vocabulary/
or ill diction on yall friction cus its mad fiction/ im mad scary!/
wit visions of lyrical incisions all into ya whole faction/
holdin my position wit unlimited ammunition its the last edition of ya crap traditions/
fully packed double mac attack rambo action/
slam yall hoez for ya whack raps and bad actin'/
10 years ago Report
0
thecount
thecount: First let me address this fool "simply amazin"
Your raps so impotent look like shrivelled raisin

You couldn't even raise the dead,
If you had Messiah painted on your forehead

You can't even comprehend the references i make
Cause you just another cussin' mothafkin fruitcake

I'm the fukin hammurabi of this rap forum
Layin' down the law - leavin the ladies adorin'

This is a testament like the word of God
You just another wack MC who makes carrot top look hard

You can proclaim yourself to be the sh!t and great
But we all know you sit in a basement and masturbatee
10 years ago Report
0
zyberkat
zyberkat: Knaan is a god! my favorite!
10 years ago Report
0
sparkle6969
sparkle6969: That U tube video was off the chain free stylin
10 years ago Report
0
WillowManChe
WillowManChe: I GO OOOGA BOOGA ON SUM CRAZY SHIT, IM HOT LIKE A MUG YO BURNT TO A CRISP, THAT BULLSHIT U TALKING AINT HEALTH FOR THE BRAIN, BUT LIFE IS FUNNY ON SUM CRAZY WAYZ, BUT HOOKED ON PHONNICS MIGHT BE SMARTER THEN U KNOW, BUT PPL NEVER SHOW THAT BOOOGA CAN BLOW, BUT AT THE SAME TIME GONNA SMACK U AROUND, AND DRINK SUM RED RUM LIKE JACK SPEARO......IM GHOST
10 years ago Report
0