Racktheslide later mctits
flag
tomf20 Nite Keith
flag
DarkAngel_Lilith Its chat people if you dont like what someone posts wait 5 seconds it will scroll right off your screen
flag
SanctificoIgnosco Tatt...I told you...I got my young son here reading the screen
flag
shamofamockery so, only MEN should hang out in bars?
flag
McTattHugh3 spin my chat puppets
flag
SanctificoIgnosco I dont want that kinda language
flag
texnlass Sky cry if you want to. that's normal
flag
idarose861 I am happily married to the jackass in bed with my dog.
flag
opulencelight WELL STONE WE are keeping Trump in satan's plant cause both poelticial parties serve Satan
flag
shamofamockery cuz those would be GAY bars
flag
McTattHugh3 arf $&%@ you and ya fake son
flag
Racktheslide later mcgimp
flag
skypurple1 yes i guess..
flag
amrunns333 how sad it took kobe to die to get the media to stop the impeachment same ol same ol non stop blabbering
flag
SueinLA a woman should be able to go any place that a man can go without fear of looking like it gives permission to be raped
flag
tomf20 HAHA Ida
flag
amrunns333 rackkkkkk
flag
texnlass yes it is been there done that myself
flag
Mystery Money if only men are in the bar, look for hot pants and mesh tank tops
flag
lilstinkee right Sue
flag
opulencelight PRINCE OF THE UNDERGROUDN s ervantans is satan of both parties
flag
Racktheslide mctits change your record while youre gone
flag
forevernamasti3 right on, sue
flag
arianaart Am.. yep
flag
lilstinkee hello forever
flag
McTattHugh3 bla bla bla felon
flag
learninghow222 Sue I agree - be able to , but why WANT to
flag
JahOnoBono Hi there, Ms. Stinker.
flag
forevernamasti3 ahhaha moey
flag
tcm34533 sue thats right
flag
AvalancheLily that osborne woman is a moron
flag
opulencelight there is no god plan with free will
flag
sassanach1 haha, Money... yep
flag
stoneverse13 religions just control those who are easy to guide.... no matter what the direction
flag
Racktheslide right felon lol
flag
AvalancheLily holy hell
flag
tomf20 I kinda have a Big dog
flag
lilstinkee Jah Ha, meet me at the bar down the street
flag
learninghow222 haha Ava which one - mother or daughter
flag
AvalancheLily scraping the bottom of the interviewer barrel th ere
flag
McTattHugh3 rack arf left so wait for him to back ya up
flag
McTattHugh3 ya pussy
flag
Racktheslide it is what it is
flag
AvalancheLily Learning, the mom tonight...
flag
SueinLA and shame on anyone of us if we say it gives a man an excuse to rape
flag
opulencelight YOUforget this is the free world
flag
tomf20 He is like a large Boxer
flag
ex_bubblhed Rack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Texn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flag
amrunns333 mayor petey is on fox chris Wallace seemed to be drooling over him
flag
sassanach1 Sharon Osborne is a sharp cookie
flag
halcyoncat97 ozzy's wife???
flag
amrunns333 mo bubbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbba
flag
Racktheslide no mctits i can handle you and your swining purse
flag
JahOnoBono Stinker: I will, but occasionally let me come up for air, OK?
flag
texnlass EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX bighug
flag
lilstinkee hello halc
flag
arianaart Hi MOOOOOOOOOOOOO!!!
flag
AvalancheLily that a kook
flag
opulencelight and its not the cosntition that makes the united s tates a free world
flag
McTattHugh3 sure ya can
flag
tomf20 He dont fit to well in a queen size bed
flag
lilstinkee lol Jah
flag
halcyoncat97 lilyz, she had an interesting operation
flag
ex_bubblhed ari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flag
Racktheslide anytime mctits
flag
opulencelight the cosntiton has the PUNISHMJNEMTN
flag
AvalancheLily if I can't see it... don't tell me
flag
McTattHugh3 rack learn to type first
flag
Racktheslide no go take a bath
flag
learninghow222 my daughter saw ozzy in concert and said his words were so slurred you couldn't understand a thing
flag
sassanach1 She used to be on The Talk. She was so good
flag
shamofamockery Buttigieg at least has the balls to appear on Fox.....can't see whiney Donnie apear on CNN
flag
JahOnoBono Stinker: don't burn me down. That's all I ask.
flag
tomf20 Plus he snores heavily
flag
amrunns333 sass get a life
flag
Racktheslide i can spell mctits lool
flag
lilstinkee Jah, never
flag
DarkAngel_Lilith Woulda loved to have seen ozzy in concert
flag
AvalancheLily and gwen stefani is looking anorexic
flag
AvalancheLily that's a drag
flag

Talk about Politics, Governments, Civil Rights and Freedom.

This is a moderated chat room. Our friendly Moderators might be present in order to keep this room clean and peaceful at all times. Please read and follow the rules of conduct.
Need help? Contact one of our Moderators.
This is a PG-rated chat room. All conversations must be polite and respectful.