ILRAN yes wheels I believe I have met you before. well at present I am in Catholic theology
flag
wheelgirl good morning greg
flag
wheelgirl ah ok... yeah i go in there sometimes too
flag
ILRAN I am looking for another room actually as I am not catholic anymore. not too many to choose from
flag
Greg_Cool good morning wheelgirl
flag
wheelgirl well what kind of room are you looking for ilran... there are many to choose from lolol
flag
wheelgirl Greg i hope you've had your morning coffee
flag
Greg_Cool how are u wheelgirl?
flag
wheelgirl i'm great thanks... gonna have a last hot drink then go to bed
flag
Greg_Cool I need to get a coffee
flag
wheelgirl its been an interesting night in here
flag
Greg_Cool thanks for reminding me
flag
anonymiss2023 yw wheel i did what i could
flag
wheelgirl anon you were awesome!
flag
wrecking_probe hi @ Rossee16
flag
wheelgirl i loved the verses you posted
flag
anonymiss2023 i noticed since knees when i started posting scripture on the trinity i didnt hear a peep
flag
wheelgirl and the prayer
flag
wheelgirl yeah lol
flag
wheelgirl he seems a bit new
flag
Greg_Cool Anonymiss bless you in sharing scriptures
flag
wheelgirl good on him for sharing
flag
anonymiss2023 yes but we have the full armor of God to use to protect us
flag
anonymiss2023 thats why i pray and bind and rebuked the spirit of religion wheel
flag
Greg_Cool Ephessians 6 talks about the armour
flag
wheelgirl amen anon. we all need to remember to do that
flag
anonymiss2023 yes greg but im learning i dont need to take no crap
flag
Greg_Cool i agree no one needs the crap
flag
wrecking_probe @ Rossee16 you have such life, you are so vivacious
flag
anonymiss2023 this world is corrupt and i say this im just travelling through this world my home is in heaven
flag
Greg_Cool our future is secured John 14
flag
anonymiss2023 Amen and we have Gods promises to stand on
flag
Greg_Cool we sure do
flag
Greg_Cool We have the victory in Christ
flag
Greg_Cool room goes quiet
flag
wheelgirl sorry i was making my hot drink
flag
wheelgirl yess! All the glory belongs to Jesus!
flag
Greg_Cool it is ok Mrs wheelgirl
flag
wheelgirl Our amazing grace
flag
Greg_Cool Amazing Grace that saved a man like me
flag
wheelgirl amen. thank God He did
flag
anonymiss2023 there may be pain in the night but joy comes in the morning
flag
Greg_Cool indeed sister
flag
anonymiss2023 Heavenly father i would like to make a special request for a prayer this morning
flag
anonymiss2023 I would humbly ask you Lord Jesus for all who are suffering mental illness and in bondage of any chain by sickness or disease that the chains be broken and they be full delivered and healed in Jesus name Amen
flag
Greg_Cool Thank you Father God for your saving Grace
flag
anonymiss2023 grace- Gods riches at Christs expense
flag
Greg_Cool I use that saying for Grace to my bible study family
flag
anonymiss2023 your welcome
flag
anonymiss2023 impossible- i'm possible
flag
Greg_Cool How deep the Father's love for us
flag
anonymiss2023 covid- Christ over virus infectious diseases
flag
wheelgirl nice on anon
flag
Spitting_feathers i prefer vaccines
flag
anonymiss2023 i seen them
flag
wheelgirl Greg, deeper than the ocean
flag
anonymiss2023 i prefer the blood of Jesus cuz nothing gets past it
flag
Greg_Cool it is wheelgirl
flag
Spitting_feathers crocodile bloods better
flag
wheelgirl lol feather
flag
Spitting_feathers kills all know bacteria
flag
Spitting_feathers and then some
flag
CoolLoveJack Good morning
flag

Not what goes into a mouth defiles a man; but what comes out of the mouth, this defiles a man.

This is a moderated chat room. Our friendly Moderators might be present in order to keep this room clean and peaceful at all times. Please read and follow the rules of conduct.
Need help? Contact one of our Moderators.
This is a G-rated chat room. All conversations must be polite, respectful and free of profanity.